.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام دکتر ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیما ؛
پیشتازی سیمای استانی مازندران در تولید سمفونی ۱۰ هزار و ‌۴۰۰ شهید استان
شمال نیوز: مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: بعد از تولید موفق ارکسترال شهدای مدافع حرم، به‌زودی شاهد تولید سمفونی شهدای مازندران خواهیم بود. ....
پیشتازی  سیمای استانی مازندران در تولید سمفونی ۱۰ هزار و ‌۴۰۰ شهید استان

شمال نیوز: مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: بعد از تولید موفق ارکسترال شهدای مدافع حرم، به‌زودی شاهد تولید سمفونی شهدای مازندران خواهیم بود.

 

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی ، با بیان اینکه یکی از افتخارات شبکه سیمای استانی مازندران تولید برنامه فاخر ارکسترال شهدای مدافع حرم به‌مناسبت اردیبهشت مقاومت بود و ضمن تشکر از اهالی هنر اظهار کرد: با توجه به بازتاب بسیار گسترده این برنامه در استان و تشکر خانواده‌های معظم شهدا و نیز بسیاری از جوانان ارزشی جامعه و تأثیر قابل تأمل آن در افکار عمومی و انس معنوی و عاطفی پس از آن، با توافق شبکه‌های سراسری سیما، در روزهای پیش‌رو شاهد پخش این اثر ارکسترال از آن شبکه‌ها نیز خواهیم بود.

 

وی افزود: متعاقب ساخت این اثر ارزشمند و تأثیرگذار و با انگیزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با استکبار جهانی، این بار تصمیم گرفتیم که اثر موسیقیایی و فاخر دیگری را تحت عنوان «سمفونی بیش از ۱۰ هزار و ‌۴۰۰ شهید مازندران» با همکاری و هم‌اندیشی کارشناسان، جمعی از شعرای دفاع مقدس و نیز موسیقی‌دانان به‌نام مازندران تولید کنیم تا بتوانیم موجبات ماندگاری و ترویج و تقویت فرهنگ شهدا را بیش از پیش فراهم آوریم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مازندران بیان کرد: قطعاً این سمفونی با محوریت امیران و سرداران شهیدی مانند سرلشکر شهید حاج حسین بصیر و سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و نیز دیگر شهدا ساخته خواهد شد.

 

این مسؤول عنوان کرد: جلسات مقدماتی در حال برگزاری است و ما بنا داریم تا پایان سال جاری این اثر فاخر را که در کشور حالت پیشتاز به‌خود گرفته، تولید و به افکار عمومی و نیز شبکه‌های سراسری سیما ارائه کنیم.

 

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: شبکه سیمای استانی ضمن گرایش به تولیدات متنوع اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... ساخت آثار ارزشی مربوط به دفاع مقدس و مناسبت‌های مشابه مانند واقعه آمل و سوادکوه را همچنان در دستور کار خود خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 خرداد 1398
جناب آقای دکتر ابراهیمی شما بعنوان مدیر شبکه استانی مازندران تا کنون بسیار خوب عمل کردید بر خود لازم می دانم از همه تلاش و مساعی جنابعالی کمال تشکر را بکنم ولی شهیدان و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند مولایمان رهبر بزرگوارمان همواره بر این موضوع تاکید دارند فرهنگ شهادت در مذهب تشیع از قداست والایی برخوردار است
برادر بزرگوار با آمدن شما در عرصه فرهنگ و رسانه ملی این استان جانی دوباره در نیروهای ولایی دمیده شد امیدوارم با همت والایی که دارید این مهم را به سرانجام خوبی برسانید شهادت در سنگر اسلام و در سنگر دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی بالاترین مقام را دارد
همه ما شما را حامی شهدا و ایثارگران 40 سال انقلاب می دانیم و از این بابت خرسند هستیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.